poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Przenośny kondensator tlenu

Robi się coraz cieplej a Sandrusia ciągle zamknięta w domu.Rano jak słonko na balkonie świeci,Sandrusie wkładam do wózeczka,żeby trochę powietrza powdychała,posłuchała jak ptaszki śpiewają ,psy szczekają.Jesteśmy uwiązane w domu,przez córki  tlen,możemy tylko poruszać się po mieszkaniu.Agnieszka z hospicjum po informowała mnie,że są małe przenośne kondensatory tlenu,tylko bardzo drogie.Zaczęłam szukać informacji w internecie,ale ceny są kosmiczne.Znalazłam za 16 tysięcy,po naładowaniu utrzymuje się 10 godz.Nie jest duży ani ciężki.Przemyślałam wszystko i doszłam do wniosku,że Sandrusia musi mieć życie bardziej aktywne,nie tylko leżenie w domu.Mam przeznaczone pieniądze na remont przeczkola onkologicznego w Prokocimiu,ale postanowiła, że w tym momencie jest najważniejsza Sandrusia.W przyszłym tygodniu umówiliśmy się,ze sprzedawcą na zakup kondensatora tlenu.Sandrusia wreszcie,będzie mogła jechać do swojej kochanej babusi i dziadziusia na Młoszową.Pujdziemy wózkiem na spacer do lasu,zobaczy swój domek,psy,odwiedzi swoją ulubioną kuzynkę,zrobimy grilla,pieczone,jak dawniej .Pisząc te słowa,bardzo się wzruszyłam,człowiek tak bardzo pragnie normalności.Wymyśliłam jeszcze,że Sandrusie weźmiemy do zoo,mój mąż się śmieje i mówi,że jestem szalona.Ona uwielbia zwierzęta,już jej opowiadam, że pojedzie do zoo i zobaczy te śmieszne małpy ,odrazu się uśmiecha.Chciałabym ją w tyle miejsc zabrać, tak wiele jej pokazać.Zrobie wszystko,ile jeszcze jest w stanie,żeby jej dać chociaż trochę radości.Ona wie, że jak mamusia coś powie ,zawsze słowa dotrzyma.Mówi się,że pieniądze szczęścia nie dają,ale bez pieniędzy jeszcze ciężej.Przykład takiego kondensatora tlenu,co w tym jest ? że to kosztuje 16 tysięcy,nie wiem kto takie ceny wymyślił.Ten kondensator pozwoli nam wyjść z domu całą rodziną i trochę lepiej funkcjonować.Do tej pory,musimy się z mężem zmieniać,jedno z nas zawsze musi zostać z Sandrusią.Jako rodzina możemy spędzać tylko czas w domu a dzięki przenośnemu kondensatorowi tlenu,będziemy mogli też poza domem być razem.